The End

En hier eindigt dan mijn vakantie in Peru..

Het waren een paar hele bijzondere weken met arme maar hele lieve straatkinderen die blij zijn met echt alles en zelfs genieten vanhuiswerk maken (...).Het wasflink aanpoten tijdens de Inca Trail met als hoogtepunt Machu Picchu en heb behoorlijkveel gezien in Huancayo, La Merced, Cuzco, Arequipa en de Colca Canyon maar kan er gerust nog een keer naar toe! Hetwas een leukeen vooral efficiente ervaring om alleen te reizen, alzou ikmet name het vakantiedeel liever samen met Daan hebben gedaan, is toch gezelliger!

Peru is ontzettend mooi en gevarieerd, met Andes hoogland, jungle, woestijn en heel veel diverse bevolkingsgroepen, allemaal even kleurig en muzikaal. En vriendelijk, goed te reizen, veilig en met erg lekker eten overal bier en lokale cocktails te krijgen!.

Maarleuk om nu ook weer naar huis te gaan naar Daan, Myrthe en Luuk.

Bedankt iedereen voor jullie financiele support om mijn 'Mission Peru' tot een succes te maken en heel leuk dat zoveel mensen mijn weblog hebben gelezen tot aan het bittere eind, want het waren wel Ellenlange verhalen

Wink

En in het bijzonder bedankt Daan die thuis zo goed voor de kinderen heeft gezorgd terwijl hij het al druk genoeg had met werk en mijn moeder die ook een stuk vaker ook is komen oppassen.

XXX

Ellen

Reacties

Reacties

pappa

Wat heb ik genoten, van je verhalen, je "Ellenlange "
verhalen waren nog te kort , er moet nog zoveel te vertellen zijn. Wat heb ik genoten van je mooie foto's, .een indruk van hoe het land is , maar een speldeprik op onze mooie aarde. Mooi is ook dat je weer naar thuis gaat, naar Luuk, Myrthe en Daan. Liefs van Pappa

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!