Inzamelings actie voor kinderen in Peru

Inmiddels is het half april en tijd voor een update (terwijl ik nog niet eens vertrokken ben)!

De afgelopen weken (of maanden?) ben ik vooral in m'n hoofd en op de laptop flink druk geweest om mijn idee uit te werken om geld in te zamelen om ter plekke in Peru uit te geven om noodzakelijkheden zoals kleding, schoenen, schoolspullen etc. te kopen.

Mijn eerste plan om flink wat mee te nemen in het vliegtuig uit Nederland kan maar beperkt uitgevoerd worden, vanwege KLM's bagagelimiet van 1 stuk van 23 kg. Meer dan dat is ook niethelemaal niet handig om mee te sjouwen, aangezien ik vanuit Lima nog 7 uur moet bussen en deze keer geen Daan of lama heb die helpt dragen. Hebuiteindelijk eenhele grote reistas van een tientje op deAlbert Cuijpmarkt gekocht waar zowel mijn rugzak en kleding en overvloedig speelgoed vanMyrthe en Luuk in moeten gaan passen totdat het 23kg is, dus dat wordt wegen geblazen!

Toen kwam plan B, het idee om dan in Peru te gaan shoppen om ter plekke dingen voor de kinderen te kopen, is natuurlijk veel handiger, maar wij hebben nu eenmaal veelspullen overwaar iemand in Peru veel blijer mee is dan een kind hier dus neem graag wat extra bagage mee. Dus daarvoor hoef je alleen maar geld te hebben en het is wel zo leuk als anderen daar in kunnen bijdragen.

Dus om deze actie een goed leven in te blazen heb ik flink watnachtenzitten editenmet powerpoint, allerlei omzetprogramma's, shutterfly,foto's en peruviaanse muziek en vorige week uitgestuurd naar vrienden, familie encollega's.

En het resultaat tot nu:....... 578 euro!

Een geweldig bedrag! Iedereen heelhartelijk bedankt en bedankt ook voor jullie leuke reacties!

Ik ga nog even door metcollecterenwant heb nog precies 3 weken....

Bij deze de extended version van het videootje (de engelse versie naar collega's +extra speelgoed inzamelactie).Kopieer hetnaar je internet browser want weet niet of iehet doet vanaf hier: share.shutterfly.com/action/welcome?sid=2CaM2TRyxaO1g

Nu, het is nu weer 2:22, tijd om te slapen...Daan is 4 dagen in Italie, dusikga morgen met Luuk en Myrthe naar haar hockeywedstrijd.

Groetjes

Ellen

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!