De eerste voorbereidingen

Eerste stap is gezet: Lonely Planet al aardig doorgespit,vakantiedagen zijn goedgekeurd op m'n werken ticket naar Lima 2 weken geleden geboekt! Al was ik er al een paar maanden mee bezig, het uiteindelijke boekenheeft even geduurd want ik hadtoch wat drempelvrees want ik ga tenslotte 3.5 week alleen naar Peru zonder kinderen en partner en zullen zij het even zonder mij moeten stellen.

Thuis is het dan redelijk geregeld,m'n ouders kunnen dan misschien wat vaker oppassen en Daan zal iets vaker thuiswerken en voor de restzal hijwatefficienter de kinderen moeten voeden, naar bed en naar school en creche brengen. Al schijnt hij ineens toch 3 dagenook op reis te moeten, nu ja, dathad het werk ook wel eerder kunnen laten weten.

Maar goed, ik denk met Skype en de webcam blijven we vast redelijk in contact dustoen KLM deprijzen drastisch verlaagde was de stap toch gauw gezet.

De eerste tweelessen Spaanse achter de rug,, nu ook braaf huiswerk maken en woordjes leren, wil ik niet al te onnozel overkomen eenmaal in Peru.

Carismaperu heeft inmiddels bevestigd dat ikin mei welkom benen zal dus 2 wekenbij hen inwonen, ze lijken erg vriendelijk en behulpzaam met alle praktische zaken.

Benbenieuwd!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!